Hoe maak ik een account aan?
Om jezelf te registreren op ons platform ga je naar organisatie aanmaken. Het aanmaken van een organisatie gaat in meerdere stappen. Eerst maak je een persoonlijk account aan. Dit account is ALLEEN voor jou. We raden je daarom aan om ook je eigen persoonlijke e-mailadres te gebruiken bij het registreren zoals bijvoorbeeld voornaam@bedrijf.nl. Naast je naam en e-mailadres vragen we je ook om een wachtwoord te kiezen. Dit wachtwoord moet voldoen aan de volgende eisen:
- Minimaal 6 tekens lang
- Maximaal 255 tekens lang
Daarnaast raden we je aan gebruik te maken van hoofdletters, getallen en andere tekens om ervoor te zorgen dat je wachtwoord nog moeilijker te kraken is.
Wat als ik al een account heb van een andere organisatie?
Als je al een account aangemaakt hebt voor een andere organisatie kun je deze hergebruiken voor andere organisaties. Zo hoef je nooit verschillende accounts en wachtwoorden te onthouden voor verschillende organisaties. Om zelf een nieuwe organisatie aan te maken met een bestaand persoonlijk account ga je nog steeds naar organisatie aanmaken. Dit keer kies je alleen voor de groene optie “Inloggen” boven in het scherm. We vragen je dan om de inloggegevens in te vullen van je bestaande persoonlijke account. Vervolgens leiden we je vanzelf weer terug het registratieproces in.
De organisatie aanmaken
Als je succesvol je persoonlijke account hebt aangemaakt of ingelogd zul je aan de rechterkant van het scherm je voortgang zien veranderen. Als alles goed is gegaan zie je je eigen naam staan.

Om jouw organisatie goed te kunnen helpen hebben we enkele gegevens nodig. Zo ontvangen we graag de naam en het Kamer van Koophandel nummer van de organisatie die je probeert te registreren. Een logo is natuurlijk wel zo mooi, maar niet verplicht. Je kunt dit uiteraard later ook nog toevoegen. Daarnaast ontvangen wij graag enkele contactgegevens zodat we je organisatie kunnen bereiken als dat nodig is. Kies in dit geval voor het e-mailadres dat geldt voor je hele organisatie zoals bijvoorbeeld info@bedrijf.nl.
Valideren van de betaalgegevens
Als het aanmaken van je organisatie eenmaal gelukt is valideren we graag je betaalgegevens. Zelfs als je Scept gratis gebruikt moeten we je toch vragen om éénmalig €1,- te betalen. Als deze eerste betaling lukt, dan slaan we met die betaalgegevens een mandaat op. Dit is jouw bevestiging dat we de vervolgbetalingen mogen gaan incasseren als je eenmaal wel betaald van Scept gebruik maakt.
Voor het valideren van je betaalgegevens maken we gebruik van Mollie. Zij bieden een veilige betaalomgeving die iDeal ondersteunt. Je kunt daarom van elke bank in Nederland gebruik maken om je eerste betaling aan ons te voldoen.
Modules kiezen
Als je betaling bij Mollie gelukt is word je weer naar ons platform terug gestuurd. Nu gaat het leuke werk beginnen: van welke modules wil jij gebruik maken? Selecteer de modules die handig zijn voor jouw organisatie.

De basis van Scept is een verplichte module. Hierin zitten alle mogelijkheden om te kunnen beginnen met het helpen van jouw organisatie. Naast de basis zijn alle andere modules optioneel. Voegt de module niets toe voor jou? Dan gebruik je de module simpelweg niet. Zo makkelijk is dat!
Momenteel bieden wij naast de basis twee modules aan: de Tijdregistratie en de Projecten module. We zijn nog druk bezig met het ontwikkelen van Scept en brengen wekelijks nieuwe mogelijkheden uit. Zo verwachten wij binnenkort ook nieuwe modules uit te brengen om jouw organisatie nóg beter van dienst te kunnen zijn.
Nadat je de modules hebt gekozen die jouw organisatie zullen helpen ben je helemaal klaar om van start te gaan! Welkom bij Scept en heel veel succes toegewenst!

Author: Lex de Willigen
Website: https://lexdewilligen.nl
Categorieën
- Basis (3)